Ana içeriğe atla

Kanal D Beyaz Show İzle Full İzle 28.02.2014

28 Şubat 2014 Kanal D Beyaz Show İzle - Beyaz Show Full Tek Parça İzle 28.02.2014,Beyaz Showun konukları kimler 28.02.2014,28.02.2014 Beyaz Show son bölüm izle,Beyaz Show izle 28 şubat 2014,beyaz show vine videoları izle 28.02.2014 tamamını yeniden tekrarını izle,
 
Beyaz Show yine şahane!
Selva Erdener, İbrahim Yazıcı, Hüseyin Turan, Gökçe Bahadır ve Caner Cindoruk bu hafta  “Beyaz Show”da!

Kanal D’nin sunuculuğunu Beyazıt Öztürk’ün yaptığı sevilen talk- show programı “Beyaz Show”a bu hafta; opera sanatçısı Selva Erdener, Türkiye’nin en sevilen orkestra şeflerinden İbrahim Yazıcı, Türk Halk Müziğinin güçlü yorumcularından Hüseyin Turan ve “Aramızda Kalsın” dizisinin başrol oyuncularından Gökçe Bahadır ile Caner Cindoruk konuk oluyor.                                                                                                                          
Sohbeti, eğlencesi, esprileri, skeçleri ve canlı yayın sürprizleriyle “Beyaz Show” bu hafta da yine şahane!

Sakın kaçırmayın
 
Kaynak ve son bölümleri :  http://www.kanald.com.tr/beyazshow#ixzz2uYKyaqXG

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Utandığımızda Yüzümüzle Beraber Hangi Organımız Kızarır

Utandığımızda Yüzümüzle Beraber Hangi Organımız Kızarır,utanınca hangi organımız kızarır,utanınca kızaran organımız hangi   Bilim adamlarının Yaptığı Araştırmadaki Gözlemlere Göre Utandığımızda Yüzümüzle Beraber Hangi Organımız Belirgin Olarak Kızarır Bilim adamlarının Yaptığı Araştırmadaki Gözlemlere Göre Utandığımızda Yüzümüzle Beraber Hangi Organımız Belirgin Olarak Kızarır Mide Akciğer Böbrek Beyin Cevap:Mide 

26 Ocak 2014 Ben Bilmem Eşim Bilir İzle - Final Oyunu İzle - Hangi Çift Kazandı 26.01.2014

26 Ocak 2014 Ben Bilmem Eşim Bilir İzle - Hangi Çift Birinci Oldu 26.01.2014,bana herşey yakışır son bölüm izle 26.01.2014,26.01.2014 ben bilmem eşim bilir tek parça full izle ,ben bilmem eşim bilir final oyunu izle 26 ocak Beyler anlatacak, bayanlar anlayamayacak Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu bölümünde; Cemre – Cem Kurt, Betül Karapolat – Timuçin Gürel, Merve – Alper Esin ve Sümeyye Kiraz – Alkan Haberal çiftleri yarışıyor. İlk oyunda beyler havada uçan toplara vurarak kaleye sokmaya çalışacaklar. İkinci oyunda çiftler “Anla Beni” oyununu oynayacak. Bayanlar kulaklarında yüksek sesle müzik takılıyken, 3 dakika içerisinde eşlerinin dudaklarını okuyarak en fazla kelimeyi doğru bilmek için yarışacaklar. Üçüncü oyunda beyler, 90 saniye içerisinde eşlerinin tahmin ettiği sayıda tekerleği, karşılarında duran direğe geçirmek için uğraşacaklar. Fi

22 Aralık 2013 Ben Bilmem Eşim Bilir İzle - Final Oyunu İzle 22.12.2013

22 Aralık 2013 Ben Bilmem Eşim Bilir İzle - Final Oyunu İzle 22.12.2013,  Ben Bilmem Eşim Bilir hangi çift kazandı 22.12.2013  Ben Bilmem Eşim Bilir son bölüm izle 22.12.2013,ben bilmem eşim bilir son bölüm kim kazandı hangi çift kazandı 22.12.2013 Beyler güç gösterisi yapıyor! Kanal D’ nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı, “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu bölümünde; Sevgül – Erol Türkoğlu, Gülin – Harun Öcal Zilanlı, Nilay Aydın – Mustafa Dülger ve Özlem – Bora Berat Adlığ çiftleri yarışacak. İlk oyunda beyler, 25 kg ağırlığındaki kütüğü eşlerinin tahmin ettiği sürede havada tutmaya çalışacaklar. İkinci oyunda ise bayanlar “ Yumruk Sayar oyunu İzle ” oyununu oynayacak. Üçüncü etapta beyler, 90 saniyede arabanın bagajına gol atmaya çabalarken, bayanlar da topları tutmaya çalışacaklar. Final oyunu öncesi son etapta bayanlar “ Sulu Domino Oyunu İzle ” oyununda 2,5 dakikada eşlerinin iddia ettiği sayıda dizdikleri küçük bardakları büyük bardak